هدف نیروهای عراقی اینستاگرام فاضلاب تروریست

هدف: نیروهای عراقی اینستاگرام فاضلاب تروریست تصویر وبگردی فاضلاب تلگرام

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم فروردین ماه) از ساعت 22:45 شروع شد که علاوه بر بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، راجع به حواشی هفته های اخیر تیم

    گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    عبارات مهم : ایران

    عادل فردوسی پور در برنامه این هفته به حواشی هفته های اخیر تیم ملی کشور عزیزمان ایران پرداخت.

    به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم فروردین ماه) از ساعت 22:45 شروع شد که علاوه بر بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، راجع به حواشی هفته های اخیر تیم ملی کشور عزیزمان ایران و فدراسیون فوتبال گفت وگوهایی تلفنی با مهدی تاج و علی جوادی انجام گرفت؛ مصاحبه حضوری با علی قلی زاده نیز یکی از جالب ترین بخش های نخستین برنامه نود سال 97 بود که مشروح این اتفاقات را در زیر می خوانید:

    نظرسنجی

    گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    مخاطبان برنامه نود می توانند در پاسخ به پرسش «آرزوی فوتبالی شما در سال 97 کدام است؟»، یکی از گزینه های «صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی»، «قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا» و «قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا» را گزینش کنند.

    * نخستین آیتم برنامه نود به پخش خلاصه ای از دو بازی تدارکاتی تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر تونس و الجزایر تخصیص داده شده است داشت.

    به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم فروردین ماه) از ساعت 22:45 شروع شد که علاوه بر بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، راجع به حواشی هفته های اخیر تیم

    * گزارشی از مسابقه دوستانه پُر حاشیه تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر سیرالئون که پیامدهای زیاد و جنجالی در پی داشت، پخش شد.

    جوادی: بعضی ها منتظر 3 باخت تیم ملی هستند

    علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود در خصوص حواشی دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر سیرالئون اظهار کرد: این مسابقه در فیفادی نبود و در مدت کوتاهی باید یک تیم را جانشین لیبی می کردیم؛ تیم ایده آل از نظر ما لیبی بود ولی هنگامی که این بازی لغو شد و چون مقصرش ما نبودیم، سراغ تیم دیگری رفتیم.

    گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    او ادامه داد: در آن وقت فقط دو تیم آفریقایی حاضر می شدند با ما بازی کنند چون کادر فنی می خواست با تیم آفریقایی مسابقه داشته باشیم و آن وقت از بین تیم های آفریقایی فقط اوگاندا و سیرالئون حاضر شده است بودند با تیم ملی ما بازی کنند؛ ما جهت اینکه یک تیم مناسب آفریقایی گزینش می کردیم باید در فیفادی انجام می دادیم یا پول فراروانی خرج می کردیم که هیچ یک را نداشتیم؛ از دو گزینش سیرالئون برگزیده شد.

    جوادی تصریح کرد: قبول دارم بازی بزرگی با سیرالئون انجام دادیم ولی بخاطر درخواست کادر فنی باید با یک تیم بازی می کردیم؛ آقای کی روش از این دیدار رضایت داشتند و گفتند خوب بود؛ با این وجود، سنگ محک جهت ما بازی با تونس و الجزایر بود.

    به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم فروردین ماه) از ساعت 22:45 شروع شد که علاوه بر بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، راجع به حواشی هفته های اخیر تیم

    سخنگوی فدراسیون فوتبال راجع به ارتباط تیم ملی با شرکت اوول اسپورت ابراز کرد: جهت آن مسابقه(سیرالئون) همانطور که آقای کی روش گفتند، آن شرکت بازی را هماهنگ کرد تا بازی با سیرالئون به این شکل انجام شود؛ وقت خیلی اندکی هم جهت این دیدار داشتیم و در فاصله 6 روزه این کار انجام گرفت.

    جوادی اضافه کرد: در جریان خبر قطع همکاری کی روش با بامداد میرزایی نیستم و باید از کادر فنی تیم ملی بپرسم و بگویم؛ فدراسیون به دنبال این است تا برنامه ها به طور منظم اجرا شود.

    گزارش کامل برنامه نود(97.01.13)مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

    مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چون بازی های تدارکاتی تیم ملی تا جام جهانی برنامه ریزی شده، نمی توان کاری انجام داد ولی بعد از بازی های جام جهانی این اتفاق محسوس خواهد شد که دپارتمان روابط بین الملل بازی ها را جهت جام ملت ها پیگیری خواهد کرد.

    او با بیان اینکه کار سیستماتیک باید صورت بگیرد، گفت: شاید راه ناثوابی از قبل همراه و طراحی شده است بود تا کارها خارج از مجرای دپارتمان روابط بین الملل در جای دیگری هماهنگ و به آن صورت تنظیم شود؛ ولی فدراسیون به دنبال این است تا دپارتمان روابط بین الملل دیدارهای دوستانه را بعد از جام جهانی هماهنگ کند.

    جوادی تاکید کرد: جهت انجام بازی های قدرتمند باید یک تیم ملی بسیار قدرتمند یا پول فراوانی داشته باشید که ما هیچکدام را نداریم؛ نزدیک 10 ماه است به جام جهانی افزایش کردیم ولی آیا فضای حاکم بر فوتبال کشور عزیزمان ایران حال و هوای جام جهانی دارد؟ در این مدت هر لحظه به جدل، دعوا و حاشیه مشغلو بودیم؛ فکر می کنم بعضی ها نشسته اند تا تیم ملی سه شکست در سه بازی جام جهانی بیاورد و برگردد تا انتقادهایشان را شروع کنند.

    مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال راجع به مبلغ پرداختی به تیم ملی سیرالئون گفت: دپارتمان تیم های ملی در جریان این عنوان است و من رقم دقیقش را نمی دانم؛ اینکه بازیکنانش 15 هزار دلار می خواستند، درست نیست؛ یک اختلافات داخلی در فدراسیون فوتبال سیرالئون وجود دارد که این حواشی را رقم زده است.

    * آیتمی به پیراهن های بی کیفیت تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دیدارهای تدارکاتی و عدم رونمایی از لباس تیم کشور عزیزمان ایران جهت جام جهانی 2018 تخصیص داده شده است داشت.

    پاسخگویی تاج به حواشی گسترده تیم ملی

    مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود اطراف حواشی زیادی که راجع به بازی های تدارکاتی تیم ملی وجود دارد، اظهار کرد: سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران اعلام می کند با چه تیمی باید بازی کنیم؛ نه خبرنگاران و برنامه نود می گویند با چه تیمی مسابقه بدهیم؛ سرمربی می گوید و سیرالئون نیز جزو مسابقه ای بود که آقای کی روش درخواست آن را داشت.

    او ادامه داد: آقای بامداد میرزایی قراردادهای فدراسیون فوتبال را نبسته و کمیته بین الملل فدراسیون این کار را انجام داده هست؛ این بازی را شرکتی برگزار کرد که آقای بامداد میرزایی عضوی از آن شرکت بود ولی در سایر مسابقه های تدارکاتی دخالتی نداشت؛ ضمن اینکه آقای بامداد میرزایی دیگر با تیم ملی همکاری ندارد.

    مهدی تاج ابراز کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال های آسیا و آفریقا بازی با تیم ملی سیرالئون را قبول کرده بودند و بحث تبانی و این اتفاقات اصلا مطرح نیست.

    رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: عنوان دوم بازی های تدارکاتی است که عنوان شد مسابقه های با تیم های ضعیفی انجام شده است است هست؛ نخستین برنامه نود سال 97 به مطالبی علیه تیم ملی تخصیص داده شده است پیدا کرده هست؛ تمام بازی های دوستانه با درخواست و تایید آقای کی روش بوده که ما هم آن را در برنامه گذاشتیم.

    وی با بیان اینکه بازی با تونس که تیم بیست و دوم دنیا هست، بسیار مطلوب بود، گفت: اگر بحثی راجع به حریفان تیم ملی هست، سرمربی نام رقبا را درخواست داده هست؛ آقای کی روش گفت عالی ترین بازی با تونس بود، الجزایر را بهتر از دیدار با تونس می دانست و گفت به اهدافم نزدیک شدم؛ دیدار برابر ترکیه، یونان و لیتوانی بسیار خوب خواهد بود که ما را در شرایط مسابقه با اسپانیا و پرتغال قرار می دهد؛ بازی با ازبکستان و سوریه هم مسابقه هایی قدرتی خواهد بود.

    تاج یادآور شد: نباید دیدار با سوریه و ازبکستان را با مسابقه برابر پرتغال و اسپانیا مقایسه کنیم؛ آقای کی روش می خواهد در این دو دیدار آخرین گمانه زنی جهت بازیکنان داخلی را داشته باشد و گزینش های نهایی را انجام دهد.

    رییس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: آدیداس نمی تواند در کشور عزیزمان ایران نمایندگی داشته باشد؛ از سوی دیگر، ورود پوشاک به کشورمان ممنوع است و نمی توانستیم قرارداد ببندیم که این کشور در کشور عزیزمان ایران نمایندگی بیاورد؛ در کشورمان بحث کپی رایت راجع به این پیراهن ها نداریم چون چنین آدیداس در کشور عزیزمان ایران نیست.

    تاج در خصوص مذاکراتشان با آدیداس اظهار کرد: آدیداس گارانتی می خواست تا در صورت وجود نمایندگی اش در ایران، بحث کپی رایت در بازار کشور عزیزمان ایران شکل نگیرد که ما نمی توانستیم این درخواست را بپذیریم.

    وی راجع به طراحی لوگوی نامناسب فدراسیون فوتبال ابراز کرد: هنگامی که به شرکت لیگ رفتیم، لوگوی آنجا را عوض کردن دادیم و جهت فدراسیون فوتبال نیز فراخوانی خواهیم گذاشت تا لوگوی تازه و قشنگی داشته باشیم.

    رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما جهت پیراهن های تیم ملی پولی به شرکت آدیداس نمی دهیم، 70 درصد تخفیف بوده و 30 درصد پرداختی داریم که جهت آن هم فدراسیون تدابیری جهت درآمدزایی داشته است.

    تاج اذعان کرد: سه شنبه هفته جاری جلسه ای با شرکت آدیداس داریم تا مباحثی که داریم حل شود؛ چند پرونده باز داریم؛ یکی آدیداس است که باید ببینیم چه زمانی پیراهن رونمایی خواهد شد.

    رییس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: 70 درصد پیراهن تیم ملی رایگان است و 30 درصد دیگر از محل خرده فروشی پیراهن ها تامین می شود؛ آینده نگری ما و آدیداس این بوده که یک تا یک و نیم میلیون دلار از پیراهن های کشور عزیزمان ایران خریداری خواهد شد؛ داخل کشور عزیزمان ایران هر پیراهنی جهت تیم ملی باشد، آدیداس نیست.

    تاج در خصوص طراحی پیراهن تیم ملی عنوان کرد: دیگر شکل یوز روی پیراهن وجود نخواهد داشت چون فیفا این اجازه را نداد وگرنه آدیداس مدل پیراهن مد نظر را ارائه کرده بود؛ در تلاش جدی هستیم تا بحث پیراهن تیم ملی حل شود و از سوی دیگر، بازی های تدارکاتی داشته باشیم.

    وی یادآور شد: این حرف درست است که می توانستیم بازی خداحافظی بزرگی جهت تیم ملی قبل از سفر به روسیه جهت جام جهانی داشته باشیم ولی نشد.

    رییس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران از برگزاری یک بازی بزرگ بعد از جام جهانی 2018 و قبل از جام ملت های آسیا خبر داد و گفت: سر رقم و عدد با اسپانسر به تفاهم رسیدیم؛ بازی تدارکاتی را فدراسیون های فوتبال کشور عزیزمان ایران و برزیل پذیرفته اند که برابر هم داشته باشند؛ ما و یک شرکت انگلیسی که بازی های برزیل را هماهنگ می کند، قرار است هماهنگی مورد نیاز را انجام دهیم.

    تاج در خصوص حضور بامداد میرزایی در نشست خبری قبل و بعد از بازی کشور عزیزمان ایران و تونس گفت: فدراسیون نیز پرسش کرده و خود آقای کی روش نظرش این بوده که دیگر آقای میرزایی همراه تیم ملی نباشد؛ قرار است ایشان(میرزایی) از این به بعد کار خودش را انجام دهد.

    * آنالیزی از عملکرد تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دیدارهای تدارکاتی برابر سیرالئون، تونس و الجزایر پخش شد.

    * ذوب آهن 3 تراکتورسازی 0

    نکات بازی

    تراکتورسازی با دریافت 10 گل از پشت محوطه جریمه، رکورددار لیگ.

    قلعه نویی بعد از پنج سال موفق به برتری برابر تراکتورسازی شد.

    – کنفرانس مربیان

    امیر قلعه نویی: سه امتیاز گرفتیم و سه گل زدیم؛ تراکتورسازی تیم خوبی هست؛ با اینکه ما خوب نبودیم، ولی آنها هم فقط یک موقعیت داشتند.

    ارطغرول ساغلام: متاسفانه حریفمان ذوب آهن بود و ریسک و اشتباهاتمان استفاده کرد؛ نتیجه ای گرفتند که حقشان بود و به آنها تبریک می گویم.

    * سپیدرود 1 پارس جنوبی جم 0

    نکات بازی

    سپیدرود 2 برد و دو کلین شیت پیاپی خانگی.

    پارس جنوبی 11 بازی دور برگشت و فقط یک برد.

    – کنفرانس مربیان

    مهدی تارتار: موقعیت های خوبی در نیمه اول داشتیم که از آن استفاده نکردیم؛ به بازیکنان گفتم اگر سپیدرود گل بزند کار ما سخت می شود که همینطور هم شد و بعد از آن گل ما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم.

    علیرضا امامی فر: نیمه اول تیم حریف از ما بهتر کار کرد و در میانه زمین توانایی اش زیاد از ما بود؛ در نهایت توانستیم نتیجه مورد نیاز را کسب و حفظ کنیم.

    ترین های هفته بیست و ششم لیگ برتر

    – حرکات تکنیکی: علی علیپور، آگوستو سزار، میثم دورقی، خسرو حیدری، حسن جعفری، حسین زامهران، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی قلی زاده، یونس دلفی، روزبه شاه علی دوست و علی کریمی.

    – نجات: محسن بنگر(برابر استقلال تهران)

    – تیرک دروازه: رحیم زهیوی(مقابل فولاد)

    – کار تیمی: استقلال تهران(برابر نفت تهران)

    – موقعیت از دست رفته: محمد نوری(مقابل سپیدرود)

    – پاس گل: علی قلی زاده(برابر پرسپولیس)

    – مهار: محسن فروزان(مقابل سپیدرود)

    – گل: محمدرضا حسینی(برابر تراکتورسازی)

    * نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران 1 استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران 2

    نکات بازی

    استقلال 23 گل زده، عالی ترین خط حمله نیم فصل دوم.

    استقلال جهت نخستین بار در این فصل با یک گل عقب افتاد ولی در نهایت برنده شد.

    نفت 6 بازی بدون برد.

    استقلال 5 برد در 6 بازی.

    کنفرانس مربیان

    وینفرد شفر: در نیمه اول شانس زیادی داشتیم ولی گل نزدیم که طبیعی بود گل هم بخوریم؛ نمی خواستم بازیکنان ملی پوش را به علت خستگی وارد زمین کنم ولی هر دو نفر آنها به همراه خسرو حیدری و چشمی نمایش خوبی داشتند.

    هومن افاضلی: بعد از گلی که به ثمر رسید، بازی را کنترل کردیم ولی در نیمه دوم با وجود آینده نگری ها عملکرد خوبی نداشتیم.

    – ذوب آهن و تراکتورسازی

    گل فخرالدینی به درستی آفساید اعلام شد.

    خطایی از طرف مدافع تراکتور روی کی روش استنلی اتفاق نیافتاد و در حالت سختگیرانه مهاجم ذوب شبیه سازی کرد.

    – سپیدرود و پارس جنوبی جم

    علیاری به علت خطای شدید به جای کارت زرد، باید اخراج می شد.

    مدافع سپیدرود روی علی دشتی اشتباه کرد ولی توپ و بازیکن پارس جنوبی بیرون از محوطه جریمه بودند و باید یک اخطار داده می شد.

    محمدی مهر روی غلامی اشتباه کرد و داور باید پنالتی جهت سپیدرود می گرفت.

    – نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و استقلال تهران

    نورافکن روی بیک زاده اشتباه کرد و به درستی پنالتی جهت استقلال گرفته نشد.

    برخورد چشمی و آل کثیر خطای پنالتی جهت نفت نبود.

    نصرتی پای راست فرشید باقری را زد و باید پنالتی اعلام می شد.

    قلی زاده: دیگر در سایپا نمی مانم

    علی قلی زاده، وینگر ملی پوش سایپا در گفت وگوی حضوری با برنامه نود با اشاره به تکنیک بالای خود اظهار کرد: ابتدا کارم را در فوتسال مسابقه های مناطق کشوری شروع کردم و پیش آقای گل زاده آزمون دادم؛ بعد از بازی های مناطق به مسابقه های کشوری و بعد به تیم ملی هم رسیدم ولی ادامه ندادم.

    او ادامه داد: فوتبالم را در سایپا شروع کردم و از حالا در این تیم هستم؛ مثل ابراهیم صادقی در سایپا نمی مانم و قراردادم تا آخر فصل است که نخستین هدفم لژیونر شدن است.

    قلی زاده اضافه کرد: من در 17 سالگی از نایمخن هلند پیشنهاد داشتم که بی بی سی هم این خبر را گفت ولی آن وقت یک مدیر عاملی در سایپا بود که رضایت نامه نداد و گفت شرایط تو در این تیم بهتر می شود.

    وی یادآور شد: قبل از شروع لیگ هم با توجه به بند قراردادم می توانستم از سایپا بروم ولی درست نبود تیم و علی آقا را رها کنم و لژیونر شوم.

    وینگر سایپا راجع به دیدار تدارکاتی برابر سیرالئون گفت: سیرالئون نیرومند نبود ولی ضعیف ضعیف هم نبود؛ سال گذشته خیلی کم پاس می دادم ولی امسال بهتر شدم؛ دو ماه حساس و مهم تا جام جهانی داریم که امیدوار به گزینش شدن هستیم.

    قلی زاده در خصوص بلند شدن یک باره موهای سر خود با خنده ابراز کرد: ترمیم کردم و الان اینطور شده است است.

    وی راجع به دریبل کردن های پُر تعدادش و اینکه دومین دریبل زن موفق لیگ هست، گفت: مطمئن باشید جهت اصلاح رتبه ام در این رده بندی زیاده روی نمی کنم و در خدمت تیم خواهم بود.

    وی راجع به اهداف سایپا در آخر فصل گفت: فکر می کنم بتوانیم جزو چهار، پنج تیم بالای جدول باشیم؛ اگر مثل بازی با پرسپولیس کار کنیم، سهمیه آسیایی می گیرم؛ مربیان قبلی کمک زیادی به من داشتند ولی اعتماد امسال علی آقا و حضورش در سایپا سکوی پرتابی جهت من بود.

    * پرسپولیس 1 سایپا 2

    نکات بازی

    بازگشت محسن مسلمان به ترکیب پرسپولیس بعد از هشت بازی.

    پرسپولیس لیگ هفدهم هرگاه گل اول بازی را در نیمه اول دریافت کرده، شکست خورده است.

    آرمان رمضانی دو بازی و 3 گل.

    فلاح زاده بدون کلین شیت برابر پرسپولیس در هفت تقابل اخیر لیگ.

    پرسپولیس بعد از دو فصل دو بازی پیاپی لیگ را شکست خورد.

    نخستین برد علی دایی برابر برانکو.

    اولین شکست برانکو برابر شاگردان سابق در لیگ ایران.

    – کنفرانس مربیان

    علی دایی: نیمه اول یک مقدار باهوش بودیم و اختلاف زیادی با پرسپولیس داشتیم؛ در ضد حملات می توانستیم گل ها را زیاد کنیم. در نیمه دوم پرسپولیس فشار آورد و فرزند های ما به خوبی دفاع کردند.

    برانکو ایوانکوویچ: متاسفانه در مورد بازی نمی توانم حرفی بزنم؛ می خواهم در خصوص داوری ها صحبت کنم که در تمام طول فصل وحشتناک علیه ما داوری کردند.

    * آیتمی به عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور عزیزمان ایران طی یک هفته اخیر تخصیص داده شده است داشت.

    * پیکان 1 سپاهان 0

    نکات بازی

    پیکان سه بازی بدون گل خورده.

    سومین برد متوالی شاگردان جلالی برابر سپاهان

    پنجمین پیروزی پیاپی پیکان.

    – کنفرانس مربیان

    منصور ابراهیم زاده: نشانه پیکان دفاع خوب و ضد حمله بود؛ ما هم اشتباه کردیم و می توانستیم از کناره های زمین نفوذ انجام دهیم ولی البته مهاجم سرزن هم نداشتیم.

    مجید جلالی: ما هفت بازیکن مهم نداشتیم؛ شاید از این هفت تا، 5 بازیکن ثابت بودند ولی سایر نفرات با تمام وجود بازی کردند و به آنها افتخار می کنم.

    * سیاه جامگان 0 استقلال خوزستان 1

    نکات بازی

    سیاه جامگان جهت چهارمین بار در سه فصل اخیر روی غلط های مدافعانش گل به خودی خورده است.

    سیاه جامگان بدون گل زده در 9 بازی از 10 مسابقه اخیر.

    نخستین برد خارج از منزل استقلال خوزستان.

    * فولاد خوزستان 1 پدیده 0

    نکات بازی

    رکورد 100 درصد شکست پدیده در بازی های خارج از منزل نیم فصل دوم.

    فولاد بدون شکست برابر پدیده.

    فولاد بدون گل خورده در اهواز برابر پدیده.

    * گسترش فولاد 0 صنعت نفت 0

    نکات بازی

    نخستین امتیاز گسترش فولاد در بازی های خانگی دور برگشت.

    اولین تساوی در تقابل کریمی و کمالوند.

    – پرسپولیس و سایپا

    قلی زاده قبل از پاس گل اول سایپا در آفساید بود.

    مدافع سایپا دست اوج برد ولی خطایی روی علیپور انجام نداد.

    مدافع سایپا ران پای نعمتی را گرفت و پنالتی جهت پرسپولیس درست بود؛ ضمن اینکه بازیکن سایپا باید اخطار می گرفت.

    – پیکان و سپاهان

    برخورد مدافع پیکان و انصاری پنالتی نبود و داور تشخیص درستی داشت.

    – سیاه جامگان و استقلال خوزستان

    خطا روی ملکیان پنالتی بود که داور این کار را انجام نداد.

    پناهی به علت شبیه سازی باید اخطار می گرفت.

    – فولاد و پدیده

    قاضی مرتکب اشتباه در برخورد با عبدالله کرمی شد.

    مدافع پدیده پای راست بیت سعید را زد و باید یک پنالتی جهت فولاد گرفته می شد.

    پنالتی به سود فولاد کاملا درست بود.

    – گسترش فولاد و صنعت نفت

    آفساید مهاجم صنعت نفت به درستی گرفته شد.

    هیچ خطایی روی سیدی انجام نشد و عدم اعلام پنالتی جهت گسترش درست بود.

    * گزارشی از بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

    * گزارشی از بازی های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول پخش شد.

    نتیجه نظرسنجی

    حدود یک میلیون و 407 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که آرزوی فوتبالی بیش از 50 درصد آنها در سال 97 افزایش تیم ملی کشور عزیزمان ایران از مرحله گروهی جام جهانی بود.

    برنامه نود این هفته ساعت 02:02 بامداد روز سه شنبه، چهاردهم فروردین ماه خاتمه یافت.

    واژه های کلیدی: ایران | مسابقه | ایرانی | برنامه | فوتبال | مسابقه | فوتبالی | برنامه ریزی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار